8.2.11

I dag är jag stolt!

En gång jämtlänning, alltid jämtlänning! Trots att det var många år sen som jag lämnade Östersund så ser jag mig fortfarande som "inlanding" och hänger med i vad som händer i de gamla hemtrakterna. I dag är jag stolt och extremt glad över att Elle Interiör prisat det jämtländska hantverket med att ge Frösö Handtryck sitt designpris Årets textil! Stort grattis!

I LIKE!

Appropå Elle Interiör, i senaste numret har de ett hemma hos reportage med det fina ägarparet från Dusty Deco. En fin artikel med ett otroligt snyggt och charmigt hem som verkligen speglar deras personlighet!

2 kommentarer:

Nanna sa...

Man blir alltid extra glad (o lite mallig) när något hemifrån uppmärksammas :) Vad kul!!!!

anna k. sa...

Nanna: Ja det brukar vara då man känner sig som mest lokalpatriotisk :)