19.1.11

Vardagslyx med tulpaner

Ett av de allra första inläggen jag gjorde här i bloggen handlade om tulpaner. Jag är lika kär i dessa underbara lökar i dag som för fem år sen och så här i tokmörka januari brukar jag köpa hem ett knippe till maken då och då. Ett enkelt och billigt sätt att göra honom riktigt glad + få det lite vardagsfint här hemma på samma gång. Varför inte uppvakta din partner med ett stort fång röda Abba till helgen, eller kanske med ett sånt här stiligt arrangemang med tulpaner och vita pärlhyacinter?

Läs mer om tulpaner här + Bild Blomsterfrämjandet

3 kommentarer:

LissenTo sa...

Vilken vacker bild, en vårkänsla och energikick att se alla glada färger från tulpanerna och den fina inredningen.

Må så gott. //Lissen

anna k. sa...

Lissen: Roligt att du hittat hit - och härligt att höra att du får en energikick, sånt gör mig glad!

Hanna sa...

Inspirerade blogg, Fint med tulpanerna så där. Det ska jag nog härma :) Vill tipsa om en webshop www.sucasa.se den är super mysig!