7.12.10

Linnéas skafferi

Sen tre månader tillbaka käkar jag inget socker. Efter en veckas abstinens (jo, man får en riktigt jobbig avtändning) har det gått jättebra och jag vill inte tillbaka till min tidigare så sockerstinna mathållning. MEN när jag går förbi pepparkaksbergen på Willys och ser Linnéas hemgjorda daim, ja då blir det svårt att vara motståndskraftig.

För visst ser det här kanongott ut?! 

I hennes digra länkskafferi njuter jag allra mest av julrecepten - besök genast och bered dig på ett virtuellt sockerrus!
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Thanks for your visit. Your chocolate looks so yummie and I love your blog. Hello from Switzerland, Sandra

Njut i din trädgård sa...

Jag kämpar också mot sockret

hujedamig

din bild var inte snäll

he he he

anna k. sa...

Sandra: To be honest, the candy isn´t mine :) Thank you for your supersweet words about our little blog!

Njut i din trädgård: Kämpa på, det är ingen lätt kamp vi gett oss in i! Nu har jag (efter tips) gått och köpt Sockerbomben så jag hoppas att det kan komma lite nya insikter!

Och nä, bilden, den var inte snäll :)