14.9.10

Motigt värre...

Det hostas och hackas fortfarande på hemmafronten. Det var länge sen jag var så dålig, så länge. Är nu inne på andra veckan. Motigt och jobbigt är ordet och jag undrar när jag ska känna mig som vanligt igen. En släng av astma kom ju också som ett brev på posten. Önskar att jag hade möjligheten att slänga mig på ett flyg till Kreta - luften och värmen skulle göra susen för krassliga lungor och ett litet trött och höstvissigt humör. Som extra grädde på moset skulle det vara härligt att få bo ett par dagar i ett vackert grekiskt hus som det här!

Tack till alla er som kommenterat under min bortvaro, ni vet vilka ni är!
{Bilder från Yatzer}

5 kommentarer:

Skatan sa...

Men hua! Ger det aldrig med sig? Jag skickar ännu lite starkare krya-på-dig-kraft den här gången :)

Kram.

Annak

Ylva sa...

så snyggt det är här på bloggen :)

väldigt snygg header och typsnitt!

spetsar och änglar sa...

Men så trist!Hoppas att du kryar på dig snart!

/Heléne

anna k. sa...

Skatan och Heléne: Tack tjejer! Det visade sig att det är förkylningsastma den här gången. Lite medicin och jag är på benen, något flåsig och andfådd dock!

Ylva: Tack, vad kul att du gillar vår nya header!

::fina:: sa...

Stackars! Hoppas att du mår bättre nu, så att du inte går in i tredje veckan. Jag hade en sådan där hemsk slemmig & hostig omgång i vintras men tack och lov har jag inte astma i alla fall. Kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara ovanpå en rejäl förkylning.
Kram, Josefine