23.9.10

Äntligen är det fredag! Den här veckan har varit fullmatad, men oj så kul! En av höjdpunkterna den här veckan var en fika med sophia. Det måste ha varit tusen år sen sist jag satt på ett mysigt fik och bara slappade tillsammans med en kär vän! Enda nackdelen var alla fåglar som attackerade oss. Det blev ett himla viftande för att freda sig!

Sen kom det en lapp från posten; "Du har ett brev som inte får plats i din brevlåda"... I brevet låg det ett litet brev från Elle Interiör med orden "Välkommen som ny prenumerant hos oss". Tja, jag har prenumererat på den tidningen bra många år :) Men jag gillar verkligen premien de gav mig, den lilla Margretheskålen är ju perfekt för frukostomeletten! Så tack Elle, det var verkligen fint av er!

Ha nu en fin fredagskväll gott folk!
-

2 kommentarer:

Frida F. sa...

Önskar er båda en fin helg!

anna k. sa...

Frida F: Jag och sophia önskar såklart dig detsamma!