19.8.10

Badrum

Har nog ett par hundra bilder från vår sommar i huset, men jag rundar av för stunden med några bilder från badrummet. När man som vi bor i en tvåa är det megalyx att få jäsa i badet i ett rum som praktiskt taget är lika stort som vårt vardagsrum :)

I ett av hörnen står en stor gjutjärnskamin. Kan tänka mig att det är riktigt mysigt att elda en härlig brasa under vintern!

Liknande munstycken finns på bl.a. Nacka Byggnadsvård.

Kids, don´t do this at home!

{Alla bilder är tagna med CrossProcess appen för iPhone.}
lantliv i stan - en inredningsblogg

5 kommentarer:

::fina:: sa...

Åh vilka snygga bilder! Jätteläckert! Vilket hus. Oj, säger jag bara. Och så fnissar jag åt dig för jag är också jättebra på att ha visioner och sen inte komma igång. Det är min sämsta egenskap: jag har väldigt lång startsträcka ibland. Eller oftast. Men när jag väl får mina ryck går det undan! Som nu... Sen är det olika hur länge rycken varar. Tips? Njae, satsa först på vad du VILL göra istället för det du BORDE (när vi pratar pysselprojekt alltså - i verkliga livet fungerar det ju tyvärr inte riktigt så! ;-)) Så att du blir sugen, liksom, och så fort du kommer igång blir det ju bara roligare. Vet inte om det var några vettiga tips men jag försöker göra det roligt och ta en sak i taget för annars blir inget gjort. Lycka till!!

Homestylist sa...

Vad roligt att ha ett stort badrum. Det är verkligen vardagslyx. Hälsningar http://homestylist.blogg.se

Unknown sa...

Hej! Vilken bra blogg du har!
Du vet väl att du kan beställa hem alla dina favorit hårprodukter till hårresande bra priser från FixaTillDig.se.
Där finns hårvård från de flesta stora märkena. Du kan också registrera dig som BannerPartner där och tjäna på dina inlägg!

Vänliga hälsningar

Kent Ellegaard
www.fixatilldig.se

Everyday living etc. sa...

Hej! Vilka mysiga bilder du visar, du får mig verkligen att längta efter ett badkar. Ett mycket stort minus att vi inte har det, om vi bygger ut är det ett absolut måste ;)

Av bilderna du visar förstod man att ni haft en härlig semester, vilket underbart hus.

Ha en fortsatt underbar dag! Stor kram Linnéa

anna k. sa...

Fina: Lång startsträcka, jojo, helt klart samma här alltså :) Tack för tipsen, jag ska verkligen ta mig i kragen och göra allt på min lista, för det är ju faktiskt roliga projekt!!

Homestylist: Ja, nu vet jag det efter sommaren i huset. Tog faktiskt tag i vårt eget badrum i helgen, köpte in lite nya badrumsmattor och småplock och vips blev det lite trevligare. Fast jag saknar verkligen ett badkar!

Fixa till dig: Tack! Näe, jag hör till de lyckliga som bara behöver dra en kam igenom håret :)

Linnéa: Att man kan sakna ett badkar så? Semestern var en höjdare tack! Skickar tillbaka en stor kram till dig!