22.7.10

Wreta Gestgifveri

För ett par dagar sen kom vi äntligen till Wreta Gestgifveri! Vi var helt lyriska, utvilade och fulla med massor av sött och god mat efter våra två dagar där. Från oss får hotellet unisont fyra tummar upp!
Här är två bilder från vårt hotellrum. Mer bilder
utlovas när jag kommer tillbaka till stan.
Och här, här är en detaljbild från sommarhuset.
Jag måste nypa mig i armen vare gång jag ser det!
Ha nu det så fint tills vi hörs nästa gång!
lantliv i stan - en inredningsblogg

4 kommentarer:

ANNIKA sa...

Så fint och mysigt.
Härligt att sticka iväg och bara njuta....
kram ANNIKA

anna k. sa...

Annika: Mmm, Wreta var helt ljuvligt! Afternoon tea var helt överdådigt, en sockerbomb utan dess like :)

Rekommenderas!

::fina:: sa...

Åh det ser ju alldeles underbart ut - både hotellrummet och sommarhuset. Jisses! Förstår att du är lycklig! Ska bli kul att se dina bilder när du är hemma igen. Kram, Josefine

n o r d i n g å r d e n sa...

Wow vilket hotell, det ska jag kolla in närmare!

Och vilket sommarhus!!?? Är det ert!? Fantastiskt vackert, och det finste och störta sommarhus jag då sett!!!

Sensommarhälsningar fr Nordingården