14.5.10

Broarne

Fönstershoppar lite i väntan på att lusten att plantera mina nyinköpta sommarblommor ska infinna sig. Hittade de här fina pryttlarna hos Broarne.

Som alltid fastnar jag för allt med prickar på :)
Korgar lockar mig. Men jag vet aldrig riktigt vart jag ska ha dem, eller vad jag ska ha dem till. Nä, korggränsen är tyvärr nådd i hushållet!
Den här lampan är jag riktigt sugen på, liksom den ljust, ljust gula...
kannan, vilken härlig form!

Nä, nu är det dags att leka med jord och plantera - ett superbt sätt att koppla av på om du frågar mig! Avslutningsvis vill jag säga att jag berördes starkt av den här och ler brett åt det här.

Ha nu en fin klämdag och måtte solen lysa över dig!


2 kommentarer:

designofluna sa...

Olifen är till salu, vettu!

anna k. sa...

Luna: Ah! Tack för det!!