9.2.10

Alla hjärtans dag

Eftersom jag är usel, riktigt usel, på att komma ihåg bemärkelsedagar så förväntar jag mig ingen uppvaktning alls på söndag, men en tant kan väl få drömma lite? Brukar du fira med din käresta - och i sånt fall hur? Här hemma ska jag nog allt ta mig upp tidigt och se till att maken får sitt kaffe och frukost serverad i sängen! För det är han verkligen värd!

1. + 2. Blommor med bl.a. tulpaner [Martha Stewart]
3. Väldoft på burk - älskar den här doften! [Finns bl.a. här]
4. Brunch på Elvik [Läs mer här]

3 kommentarer:

Linda sa...

Vi brukar gå ut och äta, lämnar barnen till mormor och njuter av att ha en stunds lugn och ro.

Glad Valentin i förskott!

me and alice sa...

Åh den ljusburken blev jag nyfiken på!!! Är galen i dofter...

Vi brukar inte köpa något speciellt... Eventuellt något litet hjärtigt. Brukar få fina blommor av mannen och så gör vi lite godare mat.
kram Susanne

anna k. sa...

Linda: Det låter skönt och välbehövligt - glad V. på er med!

Susanne: Provdofta på ljuset om du ser det! Jag är känslig för doftljus eftersom de ofta doftar för starkt, men den här är helt ljuvlig för en känslig näsa.

Hoppas det blir en fin bukett till dig i år, och en massa goo mat!