18.1.08

Party, party, PARTY!

Numer så har vi sällan personalfester, men i kväll smäller det. Jag önskar er alla en trevlig helg! Läs här hur förra, stora festen slutade. Du får nog en idé om varför vi inte festar så ofta heller :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Have a nice weekend you all! Image: I found this cute image here.

Uppdatering 21/1: Jodå, jag lever!! Festen var KANON och för en gång skull var den organiserad med frågetävling, sång och dans :D Så inga högtryckstvättar kom fram och alla hade ordnat med fyllechaffis. Prisa gud för det alltså. Att man sen är som en mörad biff är ju något helt annat. Men det var värt det. Jo, faktiskt!

11 kommentarer:

Kattfot sa...

Är det fest så är det, hoppas bara du slapp bulor denna gång?!

Lilla Blanka sa...

Oj hoppas det blir lugnare denna gång ,) Ha det så kul!
Mia

Unknown sa...

Hoppas festen blev lyckad och lagom fartig...
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Anonym sa...

Haha, ja då förstår jag varför det tar ett tag mellan festerna!
Hoppas du inte några skador idag efter denna festen :-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Jiipi, vilka personalfester, hoppas denna blir lika kul, bara ni slipper högtryckstvätten! : ) Ja ekotänket i Lantliv var mycket bra! Mari.

Anonym sa...

Viskar ett litet - "Hallåå! Är du vaken?"

Hoppas det blev en rolig fest, men utan de allra livligaste inslagen!

~~L8

Gry sa...

Godmorgon, kanske jag kan säga- nu som klockan snart är 1800, hi,hi... Spännande att få höra rapport från gårdagen! Hoppas ingen KÖRDE BIL den här gången i alla fall!!!- och att du hade en trevlig kväll!

Ha en skön och vilsam lördagskväll!

Kram Gry

Emma sa...

Oj vilken fest!!

Du har fått utmärkelsen "You make my day" utav mig för din härliga och inspirerande blogg. Titta in till mig så kan du läsa mera....

Kram och tack för en fin blogg!

W&W form sa...

Hehehe, det är så kul att följa dig! Kram kram

Beas sa...

*busvisslar* ....hej där....vimplarna är på väg till dig nu...kanske kommer de redan imorgon?

Jag måste få bild sedan hur de ser ut på plats...hoppas du blir nöjd, det blev jag.

Och duuu...försökte kompensera lite att jag uteslöt det vitprickiga tyget på röd bakgrund. ;-)

Kram Bea

anna k. sa...

Kattfot: Klarade mig från bulor den här gången, men tyvärr huvudvärk från helvetet :D

Blanka och Birgi: Det var superkul!

Pernilla: Jodu, företaget skulle inte kunna fungera om vi festade oftare :)

Guldkant: Jo, förra festen var faktiskt riktigt skoj, trots alla missöden ;)

L8: Mellan dig och mig så tog det typ 3 dar att bli normal igen. Jag och dricka vin, det går liksom inte utan att det straffar sig. Suck, det är ju bara att inse att man inte är någon tonåring längre :)

Madicken: Tack rara du - och som du förstått, allt gick jättebra!

Emma: Men tack kära du!! Jag kollar in din blogg på störten!

Imolly: Detsamma raring!

Bea: Meeeeeen så spännande!!! Klart du ska få se bild! Jag är helt och fullt säker på att jag kommer att bli supernöjd!!

Kram på dig!