9.1.08

Köksinspiration

Ett sånt här kök skulle inte sitta helt fel!
Behöver du inspiration till köket? House to Home har allt och lite till. Det som är bra med sajten är att du kan välja vilken stil du har och få passande förslag. Givetvis finns inpiration till hemmets alla rum, så avlägg ett besök , redan idag!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Do you need inspiration for your kitchen? House to Home got it all! At the site you can choose what style you have and get good suggestions and lot´s of inspiraton. You can, of course, find inspiration for every room in your house, so go pay House to Home a visit today!

23 kommentarer:

Vanilladreams and humblebees sa...

Mumma kardemumma, vilka Underbara kök! Du har ju en så fin blogg! Blir på bra humör när man tittar in hos dig! Så mycket liv och lust här!

Kram från Jenny

Karin sa...

Underbart! Åker rakt in i inspirationsmappen. :)

Anonym sa...

vilka fina bilder.. och vilken underbar blogg!

På Norrgården sa...

Härliga bilder! Gillar särskilt det fina skåpet som tapetserats invändigt och med fina gamla lådor! Ett sånt vill jag också ha!
Kram

Gry sa...

Men jisses vilka kök! Gillar särskilt det första med öppna hyllor och vitmålade golv ;-) Ska gå in på länken och sucka mera...

Kram Gry

Anonym sa...

Näe verkligen inte - det skulle funka med ett sånt stort och ljust kök!

Iris // Alla dagars kaos sa...

åh, det där är precis stilen jag älskar! Tack för tipset! jag sticker dit direkt!

/Iris

anna k. sa...

Vanilla: Men tack! Vad kul att du gillar bloggen och att du blir på gott humör. För att sprida humor och glädje, det är det som livet som bloggare går ut på! Även i det lilla privata med förståss...

Karin: Vad kul att du fick dig en injektion inspiration!

Fredrik: Du vet ju hur du ska få en flicka att rodna du :)

På Norrgården: Jag tror vi får slåss om skåpet :D Vill plågsamt mycket ha ett snarlikt!

Madicken och Fru A: Det där köket är verkligen en inspirationskälla! Färgerna, de öppna hyllorna och trädgårdsstolarna... allt får mig att bokstavligen DREGLA :)

Iris: Hoppas du finner en massa kul!

vinklar o vrår sa...

Vilka härliga köksbilder, gillade den översta extra mkt!

Du får jättegärna beställa en gris. Har ingen färdig med god jul, de har gått åt allihopa, men syr gärna upp en till. Du kan väl maila mig på: sextiotalsvillan@hotmail.com

Kram
Maria

anna k. sa...

Maria: Tack ska du ha - jag mejlar till dig för en sån där godbit lägger jag gärna vantarna på!

Hanna sa...

Underbara länkar. Tackar så hjärtligt. Och ja...jag har precis varit med och pushat trenden framåt. Min navbar e borta. Nice. Tack för den och tack för en fin blogg.
Ha de gott

Lilla Blanka sa...

Wow vilket ställe..! Underbar inspiration...
Kram
Mia

Gry sa...

Tack så jättemycket för din hjälp med mina bloggproblem!! Jag gjorde allt enligt beskrivningen (tog bort cookies och allt...). Peppar,peppar så har jag inte fått upp felmeddelandet något mer- det verkar som det funkar!!

Du är min HJÄLTE ;-)

/kram Gry

|| Perlan || sa...

Riktigt lantligt snyggt!! Bordet och bänkarna var så snygga!
kram

linnea-maria sa...

Vilka ljuvliga bilder du bjuder på. Tack för länktipset :) /linnea-maria

Anonym sa...

Jag tyckte de två översta köken var helt gudomligt fina. Jag skulle göra nästan vad som helst för en dörr ut fråm köket i trädgården tex.

Lisa sa...

tack för tipset på sidan. Den ger mycket glädje. /lisa

n o r d i n g å r d e n sa...

...hjärtat slår snabbare och en våg av illamående sköljer över mig, vilket kök!!!!! Mari.

Anonym sa...

Snyggt! Jag gillar det slitet vita! Tack för tips!

anna k. sa...

Hanna: Vad kul att du hakat på vår lilla trend!

Lilla Blanka: Men eller hur!!

Madicken: *Rodnar* du, det var så lite så, jag hoppas att det funkar för dig nu!

Perlan: Jaa, skulle inte vara helt fel här hemma alltså!

Linnea-Maria: Roligt att du gillar inlägget!!

Charlotte: Precis så känner jag med!

Lisa: Nu blir jag verkligen glad!!

Guldkant: He, he - mja, det var ju inte illamående jag hade hoppats på men jag fattar verkligen vad du menar!

Nilla: Vassego raring!

Rumour has it sa...

Oh, I would like to chose one of those kitchens! But WHO will pay that for me?? :D
Very nice to look at the pictures of your blog. If you like more colourful inspiration you just should go to http://www.webwinkeltjes.pimpstart.nl (it is a non-commercial site!) where you can find international connections online. Greetings from Belgium, Marjolijn

Dubbelörn sa...

Vilka härliga bilder! Vårt kök ligger ju på listan för renoveringar men hur förvandlar man ett litet fyrkantigt kök till ett stort lantkök ;)

kram

Printz Publishing sa...

Vilka fantastiska bilder! I köket med AGA-spis och grönt kakel kan jag flytta in direkt!