28.12.07

God fortsättning!

Det har varit en lång julhelg med MASSOR av julmat, dricka och julegotter. Jag njuter gärna ett tag till av alla julprydnader och en fryntlig stämning, men om jag får se en bit julskinka till... Ja då skriker jag! Hela jag suktar efter en grön sallad.

Nu är det dags att spola bort tomten med diskvattnet :)
Julbordet under pågående dukning.
Stulna julgranskulor sätter piff på bordet :)
ZZZZzzzzzzzaaaaaaaaaaarrrrrrrkkkkkkkk!

Hoppas ni alla har haft en jättefin jul!

13 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Härliga bilder! Åh vad har du fått tag på de där fina tallriksunderläggen..?
Kram o ha en bra kväll!
Mia

Anonym sa...

Så roliga bilder!! haha
Ja snart åker tomteprylarna ut och upp på vinden igen.. Det är snabba visiter varje år.. underbara för en kort stund, men lika skönt när det åker ut igen! :)
kram

Unknown sa...

Hoppsan, hamnade tomtenissen i bubbelbadet. Haha...
God fortsättning på dig!
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Vad vackra dina bilder är.
God fortsättning!
/S

Anonym sa...

God fortsättning till dig också från en smygläsare ;)

Anonym sa...

I wish you a Happy New Year, hoping to have the opportunity sometime to meet you in France or in Sweden !
florence

Anonym sa...

Så fine bilder :) Ja deilig når jula kommer, men herlig å rydde den ut også og få det tilbake til normalen. Ordning og reda hehe... jeg elsker rødt, rød jul må vi ha og gull, for ellers i året er det lite farger i vårt hus. Jeg klarer ikke av for mye klatter :)

men nu bare njuter vi, mat, dryck og god tv :)))

god helg :)

Lilian sa...

Önskar dig ett gott nytt år!

Anonym sa...

Passar på att kika in medans en liten stund fanns över..

~Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!~
♥ Stor kram till dig!! ♥

Lotta 8`) sa...

Nu snart åker julen ut här hos mig :) Nytt år med nya förutsättningar och då vill jag inte ha gamla granen kvar :) Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! 8`)

linnea-maria sa...

Vilka roliga bilder!! Gott nytt år! /linnea-maria

anna k. sa...

Lilla Blanka: Tallriksunderläggen köpte jag på Yxtaholms slott om jag inte missminner mig. De kommer från White Sense och går fortfarande att hitta lite här och där!

Perlan: Roligt att du gillade bilderna :) Kram på dig! Åsså ett gott nytt år på dig med!!

Birgi: Ett Gott Nytt år önskar jag dig!

Sublim design: Ooops nu rodnar jag lite! Tack för det vännen!

Birka: Right back at you babe! Roligt att du kommenterade!

Florence: I would love to see you in your beautiful home in France soon! A Happy New Year to you to!

Koselig: Ja visst är det skönt när det är dags att städa bort tomtarna . Rött klarar jag mig inte utan, så liite rött får vara kvar efter att julen är över!

Lilian: Gott Nytt År på dig med!

Lotta: :) så sant som det är sagt! Ett Gott Nytt År på dig med!!!

Linnea-Maria: Tackar! Gott Nytt År på dig med!!

n o r d i n g å r d e n sa...

Vacker dukning och sån jättekul bild på totmen i diskvattnet! Mari.