11.10.07

Blir vi aldrig klar någon gång?

Just nu jobbar maken kväll, typ jämt och vi får aldrig en sekunds dagsljus till att avsluta vårt vardagsrumsprojekt från helvetet. Just nu är jag så less på röran att jag kan börja gråta. Jag vill ha upp min dator ur kartongen och shoppa nya bokhyllor och komma i ordning någon gång. Det verkar vara en utopi att få kunna luta sig tillbaka och slippa tänka på golvlistor och färgburkar. Nåja, jag ska försöka gaska upp mig och se fram emot kvällen. Vi ska fira vår fyraårsdag och förhoppninsvis lagar min kära man laga något gott som lyfter upp humöret till nya nivåer. Ha nu en härlig och solig hösthelg därute!

Kraaaam!

Bilden kommer från Caroline Zoob.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bild ! Och GRATTIS på 4-årsdagen !
*
Ha en underbar helg vännen !
KRAM EVA

Anonym sa...

Hejsan - nu var det ett tag sen jag bloggade - jag är shamanen Matrixa om du kanske minns - fast innan dess var jag sallyklee...
Nå strunt i det - jag tänkte bara hälsa dig välkommen till min nya lilla "antikblogg" där jag kommer att lägga ut nya bilder varje dag på vackra ting av alla de slag!

varma hälsningar

Engsroom sa...

Trevlig helg på dig också!
Vi har håålt på ett halv år med vårt sovrum om det kan vara någon tröst jobbar man så är det ju inte så mycket tid kvar sen på dygnet, vi har taklister kvar slipning av golv hyllor som ska upp ja usch en hel del...
kram Ella

anna k. sa...

Eva: Tack ska du ha! Jag hoppas att det blir en trevlig kväll, med massor av god mat :) Ha en mysig helg du med!

Sal: Jag kikar genast in!

Engsroom: Suck ja, precis så är det. Lite tid och massor kvar! Ha en mysig helg du med Ella!

Anonym sa...

Hej hjärtat! Nu är jag till mina sinnens fulla bruk igen! Tack för dina rar SMS:) Jag är helt säker på att O kommer att laga något alldeles fantastiskt till dig ikväll. En riktigt skön helg önskar jag dig min vän!

Anonym sa...

Jaa..när blir ni klara?? ;-) Näädå.Jag tycker bara att jag får se före bilder men aldrig efter, fast å andra sidan kan det vara jag som missar dom!
Förresten ska jag inget säga..jag blir aldrig klar med mina hemmaprojekt. Inte förrens jag tillkallar målare eller snickare ialla fall..Ha en trevlig helg!!
Kram!

Handplockat sa...

känner i gen mej i dagens inlägg
=)
ha nu en go lördag

Anna sa...

Åh, jag förstår dig precis. Vi håller också på med projekt från helvetet. Nu när man vill kura in sig under en filt, tända ett ljus och ha det mysigt. Istället sitter man på en byggarbetsplats och ser irriterad ut. Men, men självvalt är det.

Ha en fin helg!

n o r d i n g å r d e n sa...

Lycka till i röran, snart är det ordning igen ska du se!! Grattis på 4-årsdagen och trevlig helg! Mari.

Anonym sa...

usch det är inta alls roligt att "leva" i ett kaos... jag ser fram emot efter-bilderna!
kram

På min gatan i stan sa...

Åhhh, det är jobbigt det där. När det känns som om man aldrig någonsin kommer att bli klar! Men det blir man ju! :-)

Kram!

Anonym sa...

Förstår att du blir trött på att det drar ut på tiden. Men tänk, när ni blir klara. Då kommer du inte att ångra dig en sekund. Så det är bara att försöka stå ut med röran nu...

Blev förresten förtjust i siffrorna från Trendkompaniet. Var har du hittat dom?

Hulda sa...

Herlig bilde! Likte så godt det julehjertet fra greengate som het Emma. Vi har jo en liten hund som heter Emma, så det ble litt spesielt.:) Jeg har også enormt mange juleideer, det blir jo ikke bedre av at jeg sitter og kikker i gamle juleinteriørblader. hehe...

Anonym sa...

Så nydelige bilder - sort jul ja, det var spesielt, men veldig vakkert!!!