18.8.07

Ihana Living

Förra våren snubblade jag över den fantastiska butiken Ihana Living. Trots att jag inte förstår ett ord finska är det rena rama lyckan att besöka denna sagolika nätbutik. Om jag ska definiera min inredningssmak, tja, här är den!!

De söta syskonen Annu och Liinu bakom Ihana Living har ett härligt och genomtänkt koncept som märks redan när man klickar in på nätbutikens startida, för det är ingen tvekan om att här får du uppleva vacker, lantlig romatik. Att man dessutom möts av kaskader av härliga färger gör att det bara blir ännu mer attraktivt. Helt klart en av de bästa nätbutikerna just nu, för jag ÄLSKAR ALLT!

I, oh so, love the finnish shop Ihana Living!
Alla bilder är från Ihana Living.

2 kommentarer:

Annu sa...

Tack Anna :) This is really something, thank you!

anna k. sa...

Annu: I feel like I should thank you instead :) Glad you like it!