2.6.07

Sex val - Indiska

Sex saker jag gillar på Indiskas hemsida!


16 kommentarer:

Anonym sa...

I like Indiska, tur att den inte finns i Kalix, då skulle jag väl vara där var och varannan dag!

anna k. sa...

Lisa: Ha, ha!!! Ha det så mysigt i helgen och så hoppas jag att du får åka till Indiska snart igen!

Anne sa...

Åååå der var en hvit fin bolle også du....Men holder igjen for pengene raser avsted.
Ha en fin sommer dag.

Anne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanne sa...

Jag gillar också Indiska. Bra affär att "snoka" runt i och leta fynd :-)

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha en sommarstuga och i den skulle jag ha vattenbehållaren stående på en hylla. Ja, ja drömma går ju alltid...

Hoppas att ni har sol och att helgen är riktigt bra!

W&W form sa...

vet du? Det där gillar jag oxå! Trevlig helg. puss och kram

Anonym sa...

Det var fina saker från Indiska,
jag är ofta där och tittar.
Senast hittade jag några dörrknoppar som var fina.
ha, en trevlig söndag
/S

Anonym sa...

Indiska tycker jag verkligen har rykt upp sig med vackra saker! Kan inte påstå att jag förr varit någon fan av indiska.. Men numera tar jag gärna en sväng in i butiken och läskas av alla fina saker dom har!! :)
kram

Anonym sa...

Men oj Nu får det bli ett besök på Indiska snart TACK FÖR TIPS

Tankevågor sa...

Oj, nu har jag missat något. Jag har inte varit på Indiska på länge. Nu ser jag att de har mycket fint. Tack för tipset! :-)

Anonym sa...

Det finns massa roligt på Indiska.

hulukvarn sa...

Åh jag vill verkligen har vattentunnan. Den hade varit så himla fin hos oss!! :)

Anonym sa...

Underbara ting, man blir aldrig besviken när man besöker Indiska!

anna k. sa...

Darlings: Det är en ära om de här bilderna kan inspirera er lite! Puss på er ALLA!!!!

Anonym sa...

Tänk att jag spanat in tre av de saker du visar :-) Har vi samma Indiska smak tro?