5.3.07

Mio

Ska väl lätt erkänna att jag alltid varit mer en Ikeaälskare än Miofantast. Men Mio har ju gjort en fantastisk uppryckning så numer är det alltid spännande att göra ett besök, även om det blir väldigt sällan. Jag och maken sprang igenom Mio i Barkaby på en halvtimme i helgen, men en del saker hann jag få in :D! Jag har alltid varit förtjust i de "fläskiga" Chesterfieldsofforna och blev glad när jag såg att Mio nu lanserat sin egen variant Kingston! Nyheten Windsor är också ursnygg! Fotpallen (som du ser här ovan) skulle jag verkligen inte säga nej till. Dessutom har ju Mio som bekant en massa fina skåp - och vi gillar ju skåp - eller hur?

Uppdatering: Jag blir jätteglad om ni vill svara på den lilla frågan till höger i länkfältet! Jag har oftat funderat på hur g:a ni besökare är, så nu är det dags att ta reda på det gyllende medelsnittet :D. På Pollcode.com kan ni göra egna, gratis undersökningar! Uppmärksamma Smul upptäckte att det blev lite fel på åldersspannet mellan 25-35. Klåfingriga jag var för snabb med tangenterna :D

Här är några andra inlägg jag gjort om Mio

18 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja tack, det skåpet skulle jag inte ngt emot!! Mari.

anna k. sa...

Guldkant: Inte jag heller :D!

Anonym sa...

Jag tycker Mio har gjort en raketuppryckning. Mio i Kungens Kurva är jättefint!

hulukvarn sa...

Det vita skåpet är jättefint! tänk bara om man hade en plats att ställa det på:)

anna k. sa...

Anneli: Mio i Kungens kurva är verkligen flaggskeppet!!

Hulukvarn: He,he - ja om man bara bodde större :D!

Anonym sa...

Tycker lampan är ren och snygg - är det också MIO? Behöver lampor - och skåp, alltid skåp. 34 by the way, jag har röstat : )

smul sa...

la märke till att den kategorin jag tillhörde hade ett åldersspann på tio år, alla de andra hade 5, warum?

♥ Pia... sa...

>Vad fina möbler..så fin bård du har..

Anonym sa...

Hadde ikke sagt nei takk til noe av dette...kjempe fint!

Stina sa...

Åh, ja det där skåpet vill jag ha. Kram Stina

Anonym sa...

Ett sånt vackert skåp.

A sa...

Mio har verkligen mycket fina saker nu för tiden, även om jag också är en IKEA-ist! :)

Anonym sa...

Klart jag svarade på enkäten, sånt är ju skoj! :) Den svarta pallen är helt enkelt underbar, skulle absolut kunna få bo hemma hos mig. :)

Anna sa...

Hej Anna! Kul att träffa dig idag, även om det var bara för en kort stund! Kram!

Anonym sa...

Åhhh, den soffan är min nya VILL HA!! Hoppas vi får ses en längre stund nästa gång!! :)
blandblommoroblad

Anonym sa...

jag kan inte riktigt välja vad jag gillar bäst... mio eller ikea:) Ikea är mer bäddat för impulsköp och mio har mer lantligt fint som kräver lite mer sparande för ev inköp:)

anna k. sa...

Lantliv: Jo lampan måste vara från Mio, bilden är en pressbild så... En flicka behöver helt klart rejäla skåp! Tack för att du "röstade" - själv är jag 35 :D!

Smul: Tack för att du uppmärksammade att det blev fel - vilket är ju tyyyypiskt :D! Så vi är åldersspannskompisar? Vicket ord!

Pia: Tack! Det är flera som tyckt om bården, själv är jag så där njaaa...

Karna: Det kan jag tänka mig ;)!

Hemma på landet & Hannele: Vi får slåss om det :D!

Anna: Absolut! Såg att vi dreglar över samma skåp, det svarta. Du gör helt rätt som letar reda på ett antikt. Jag skulle måla svart högblankt, det är läckert!

Nina: Missa inte att kolla in soffan nästa gång du kommer på Mio. Den är urtjusig! Kul att du klickade i enkäten, själv är jag också mycket svag för enkäter!

Anna och Anna: Detsamma säger jag! Vi får ta en träff snart och dricka lite vin och äta gott - det vore väl kul?!

Pernilla: Oh så bra sagt av dig - för jag håller med till 100%!

Anonym sa...

Jättetrevlig undersökning! Jag är faktiskt nyfiken på precis samma sak när det gäller min blogg, är det ok för dig om jag "snor" din idé? ;-)