7.2.07

Nya bekantskaper

Det är verkligen trevligt med kommentarer från nya besökare. Dels så är det ju otroligt rart att få respons på det man skriver om, dels är det jätteskoj att få inblick i okända människors liv, tankar och önskningar. När Molly dök upp i ett av inläggen så blev jag ju förstås nyfiken (Molly är ju ett sånt fint namn) och hamnade på henns blogg i molly. Sköna vardagsbetraktelser och härliga bilder från den lilla lyan på 25 kvadratmeter. Jag gillar det jag ser - så kika in ni med!! Det där bordet som Molly har, är jag grymt avundsjuk på!!

Bilder: Molly

5 kommentarer:

A sa...

Ser färgglatt och kul ut, ska surfa in strax! Men du sååå fin soffa och skåp du köpt dig! Lyckades missa inlägget för jag fastna i smeg-kylskåpen! Verkligen underbara möbler honey! Kram!

Anonym sa...

Så flott blogg hun har, og sååå fint og bare på 25m2...beundringsverdig!

Anonym sa...

Riktigt mysig blogg hon har... en ny favorit, så tack för tipset :)

W&W form sa...

åh, vad fint, Tack! Jag blir alldeles rörd över hur du beskriver min blogg. Du är så söt. Tack så mycket och bamse kramar till dig.
Molly

anna k. sa...

Anna: Tack rara du!!!! Mmm, visst är det lätt att bli förtrollad av diskmaskinerna?!

Karna: Jag håller med dig, det är imponerande hur hon håller sin lilla lägenhet så fin - något jag aldrig lyckades med när jag bodde litet!

Ljuvligt hemma: Vad kul att du gillar Mollys blogg - hon verkar vara en raring!

Molly: Det är verkligen roligt med en ny, och mysig blogg i bloggosfären så det var så lite så! Keep up the good work dear!!