28.11.06

Pysselkväll

Tja, i ärlighetens namn blev det inte så mycket pysslande... Mellan prat om livets små "viktiga" saker lyckades vi hinka i oss så där lagom mycket med vin att vi endast lyckades knåpa i hop tre julkort var... Men det gör inget - för vi hade förbaskat trevligt i hop - och det är ju det som räknas! Hmm, dessutom blev det karaoke på den lokala puben... Bästa väninnan gjorde succé med sin Britney tolkning som vanligt!!!

Håll nu tummarna för mig att vårt lilla bilskrälle går igenom på bilprovningen i morgon nu!!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Det viktigste er jo å kose seg, og det gjorde dere jo....Ser veldig koselig ut også, skal krysse fingrene for deg i morgen !

Anonym sa...

Vad trevligt ni ser ut att ha haft!

Anonym sa...

Det ser ju helt fantastiskt kul ut!

anna k. sa...

Karna: Jo, vi myste verkligen!! Tack för att du håller tummarna - jag har lite ångest över det hela faktiskt...

Ljuvligt hemma: Trevligt som få och en huvudvärk utan dess like dan därpå :D!

Eva: Ja att papper kan vara så skoj!! Vi hade urkul!

Anonym sa...

Vad mysigt det låter! Tack snälla Anna för att du kikat in hos mig även fast jag inte bloggat på länge! Uppskattar verkligen uppmuntran. Nu är jag på väg tillbaka till bloggandet (liten förklaring finns hos mig) och ska ta igen allt jag missat under denna tid! Kram!

anna k. sa...

N.B: Ha, vad kul att höra av dig!! Var inne och kikade hos dig i morse faktiskt - vi har ju saknat dig!

Jag hoppas bara att det har varit en trevlig orsak till ditt uppehåll! Nå, jag får ge mig till tåls...

Gud så kul att höra av dig!

Snäckan sa...

Såå mysigt med skvaller över pyssel och givetvis håller jag tummarna för ditt bilskrälle ;-)

fingerspitz sa...

Resultatet av en pysselkväll är väl inte så viktigt om man får träffa sina vänner och ha det trevligt.

Ska försöka komma ihåg att hålla tummarna i morgon, ska besiktigas själv... eller praktisk examination kallas det visst.

Anonym sa...

Jag säger just så som Snäckan: Såå mysigt med skvaller över pyssel och givetvis håller jag tummarna för ditt bilskrälle ;-)

Ha det bra.

Anonym sa...

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Så fint med stjärnorna i fönstret också!
Lycka till med bilbesiktningen!!! *håller tummar och tår*

anna k. sa...

Snäckan: Tack för ditt stöd - det lär behövas, jag har en ruggig känsla i magen tyvärr :(

Fingerspitz: Ska du redovisa ett exjobb eller nåt? Jag håller tummarna för dig!

Nilla: Tack kära du!!! Jag känner varma tankar komma emot mig!

Sara: Ja det är tur att vi har kommit i fas igen med stjärnorna - de har suttit uppe HELA året! Tack och tack för stödet för stackars bilskrället!

Anonym sa...

Så kul det ser ut! Lycka till imorron, bilprovning är verkligen inget kul. Ska hålla tummarna för dig och skrället darling!

Anonym sa...

Oj, det där såg mysigt ut! Och sugen på vin blev jag också... :-)

Anonym sa...

Pyssel och trevligt sällskap kan det bli bättre. Det ser väldigt mysigt ut där ni sitter. Lycka till med bilen!

Anonym sa...

Hur gick det på bilprovningen?
Blev det kortkort och highheels?

anna k. sa...

Huga ladies: Jag är för sänkt för att kommentera - hit med vin, karlar och sång!!! Tack för stödet, men det gick ju inte... snyft!

Anonym sa...

Ser trevligt ut...behöver du julkortsinspiration kan du kika in till mig..

anna k. sa...

Muren: Vilka fina kort du gjort! Och grattis till din publicering!