31.5.06

Sommarprinsessan Ella!

Om jag hade en dotter skulle jag vilja att hon sprang runt, med sina bruna ben, i en sån här söt solklänning!
Som en riktig sommarprinsessa!

"Maria-Violin designar och tillverkar barnkläder till små människor... tillverkningen sker i vardagsrummet, där döttrarna Ella 3 år och Ingrid 0 år hjälper till så gott det går. Ambitionen är att tillverka fina och annorlunda kläder till hyfsade priser."

Vilken gullunge va?!

/Anna
P.s Anna, jag har tyvärr inte fått ditt mejl - prova att skicka igen till lantligt@yahoo.se!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

en riktig sommarklänning.
tyget påminner om de klänningar jag själv bar som barn fast då var det oftast frotté.
gulligt

anna k. sa...

Cia:
Eller hur! Jag tultade också omkring i liknande som farmor sydde av sina avlagda klänningar!

Mycket gult blev det!

josé sa...

Vilken fin klänning, så somrigt. Skulle min 3-åring gärna få ha på sig hela sommaren lång.

Hulda sa...

kjempesøt kjole, og nydelig jente også. Jeg har kjøpt "Skøna hem" i dag, og koser meg med bladet. Mye fint der.

Anonym sa...

Jättesött, min första tanke var också frotté. Jag tycker att mönstret på tyget håller för oss flickor också!

Snäckan sa...

Söt som socker. Och vilka sommarkänslor man fick!!

anna k. sa...

Snäckan:
Jaa, skulle vi inte vilja ha en sån söt liten en - i härlig sommarklänning!?

Kram, kram!

Anonym sa...

vilken sötis! och klänningen med!

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

Himlarum sa...

Så otroligt söt!!!
Mvh Ann-Helen