26.5.06

När liten är trött...

...önskar jag att någon kunde bära mig till sängen, stoppa om mig i svala, manglade lakan, dra ner persiennen och sätta på Rojjan Orbinsons softaste låtar, hålla en sval hand mot min heta, trötta panna och vyssa mig till sömns.

Men liten får gott hoppa i säng själv, på omanglade lakan och utan fredagsgrogg...

/Lilla Anna

Jojo, det är hemskt att referera till sig själv i tredje person, jag vet :) ! Alla sköna textiler är från Himla, förutom den ultimata kudden och lakandet uppe till vänster, de är från Carin & Carl.

3 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Glöm inte att slå av väckaren så du slipper bli väct av nåt annat än dig själv i morrn!

Anonym sa...

Kan man få låna en av valparna att ha med sig i sängen?

anna k. sa...

Linda:
Omedvetet följde jag ditt råd! Vaknade av mig själv vid 9 och drönade fram till halv elva. Urskönt!

N.B: Absolut! Såg ett inslag från Japan en gång. Där har de hundställen där man kan hyra hundar per timme... oj, oj...