4.4.06

Vad har du i gömmorna?

"Ska man slänga den omoderna servisen och köpa nytt?" Enligt en artikel i Aftonbladet ska man behålla gamla möbler och bruksföremål som dessa i emalj och zink! En vacker dag kan de vara guld värt!

Jaha, det var det jag visste, min nyvunna samlarmani är faktiskt av nytta!!

Lagom till pensionen kanske jag kan kascha in lite pengar på min mani ;-) !! Läs gärna artikeln här och håll tummarna för mig idag - ska till tandläkaren och dra ut en visdomstand...

/fru Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det hos tandläkaren? Fick du nåt bokmärke? Om inte finns en guldtand att hämta hos mig. Jag vet nämligen vad det innebär att dra ut en visdomstand....
/Anneli

Anonym sa...

Hur gick det hos tandläkaren? Fick du nåt bokmärke? Om inte, finns en guldtand att hämta hos mig. Jag vet nämligen vad det innebär att dra ut en visdomstand....
/Anneli

anna k. sa...

Skulle laga en tand också. Den var så besvärlig att vi bokade om utdragningen av visdomstanden.

Har aldrig varit med om att man FÅR tandvärk efter att ha varit hos tandläkaren...

Det känns som om man gått en match med ett basebollträ!! Och inte fick jag nåt bokmärke heller.

Huga ligen!