8.4.06

En sak som jag verkligen HATAR är att

diska! Det är en av anledningarna att jag verligen så snabbt som möjligt vill riva ut det lilablå köket och köpa nya vitvaror samt diskmaskin... Om lille maken (som annars är älskligheten själv) åtminstonde kunde köpa mig några trevliga diskhandskar åt mig innan han "tvingar mig" att diska! Hej och hå, här ska det städas idag! Hoppas ni hade en skön fredagskväll (bullarna blev fantaaaastiska!) med vad än ni gjorde!

/Anna

Diskhandskar från Inreda.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förvisso har vi diskmaskin men det gör tyvärr inte själva diskandet roligare för det... tror inte ens att ett par schyssta diskhandskar skulle göra susen!

Fortsatt trevlig helg!

anna k. sa...

Nää, du har förmodligen rätt. Stå timmar och tvätta, det har jag inget probelem med men just diska... Är det någon som har nåt tips på hur man kan göra detta helvetesgöra (i mitt tycke) roligare? Jag har hört att det finns de som gillar att diska...

Snäckan sa...

O ja, diskmaskin är det bästa!!! Jag tror att jag prisar denna underbara uppfinning flera gånger i veckan ;-)

anna k. sa...

Jag längtar, jag längtar efter min diskmaskin!!