20.3.06

Det vita livet...

...kräver färg för att inte bli kallt och trist. Jag blir så glad när man hittar färg hos vanligen så trista vardagsföremål! Ta kvastar till exempel, när såg du en sån här färggrann sak sist?!

När jag ser kvasten ser jag en latinsk mamma som visslar och sjunger i sitt kök, med massor av väldoftande grytor som puttrar på spisen! När katten kommer intravande i köket får den en dask med kvasten "tjoooo, ut med dig"!

Den glada kvasten hittar du på Botanic City! Känn och kläm själv under Nordiska Trädgårdar; Botanic City huserar i monter C03:129.

/fru Anna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gissa vem som har en turkosblå kvast?

anna k. sa...

Har du en?! Vad kul!! Är den bra?! Har inte beställt en än - så vad säger du?

/Anna

Anonym sa...

Den är snyggare än bra, kan jag säga.
Botanic City ställer ut på Nordiska Trädgårdar, så om du tänker gå på mässan kan du ju provsopa....

anna k. sa...

Absolut! Kommer som ett skott för att njuta av allt fint på lördag morgon!

/Anna

Anonym sa...

Du kommer definitivt att hitta massor av fina saker. Själv har jag ju jobbat
med monterbygge i veckan och har haft möjlighet att tjuvkika. Min älskling fyller år i helgen, så jag kommer att ta en runda på fredag.
Ha en fin dag på mässan!

/FlitigaMyran

anna k. sa...

Har varit och kikat på ditt monternummer; coolt måste jag säga! Har aldrig sett någon utställning av Herrn i fråga, bara njutit av hans fantastiska böcker!!

Ska bli spännande!!!

/Anna